wtorek, 16 grudnia 2014

Wieczór

Lubię te wieczory, gdy słońce mówi mi "dobranoc".


19 komentarzy:

  1. Ja też lubię takie wieczory, a szczególnie latem, gdy można to podziwiać na dworze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jakos nie lubie jak sie robi ciemno i w dodatku szaro. Ale letnie zachody słońca to całkiem co innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny zachód słońca. Wspaniałe zdjęcie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    Bardzo ciekawe zdjęcie.
    Aż miło popatrzeć.
    Pozdrawiam.
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna opowieść na dobranoc. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od wczoraj nie miałam Internetu nie wiem dlaczego wrrrr....spóźniona wszędzie jestem wrrrr..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię takie zachody, dawno już jednak podobnego nie widziałem...

    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i to szczęście aby być w takim miejscu o czasie...

    OdpowiedzUsuń
  9. ...przyroda usypia...a fot. i spokojna i nastrojowa...
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś szczęście, bo to ostatnio rzadkie wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie zatrzymane w kadrze-slonce.

    OdpowiedzUsuń