piątek, 22 sierpnia 2014

Saranda - Albania

Witajcie! :) czas błogiego lenistwa się skończył :) 
Wyjazd do Sarandy był spontaniczny. Saranda leży niedaleko greckiej granicy, na południowym krańcu Albanii. Na przeciwko Sarandy znajduje się grecka wyspa Korfu. Albania, jest to miejsce dopiero odkrywane przez turystów. Nie ma tu tłumów, co bardzo mi odpowiadało. Albanię odwiedzają głównie Grecy, ze względu na jej niskie ceny. Saranda to miasto uczepione skalistych stoków, dzięki czemu widok z każdego punktu miasta jest przepiękny. Zapraszam Was na wycieczkę po tym niesamowitym miejscu. Dziś migawki z miasta.


W mieście znajduję się promenada. Jest to miejsce, które wieczorami tętni życiem.




Wyspa Korfu jest na wyciągnięcie ręki :) 



Zatoka jest spokojna, więc spotkać tu można wypożyczalnie rowerków wodnych, łodzi i motorówek.




22 komentarze:

  1. Do tej pory Albania kojarzyła mi się z totalnie zapyziałym krajem a tu cuda widzę. Z Albanią kojarzy mi się uniwersalne zioło, które piję codziennie czyli czystek (szkoda, że w Polsce mu za zimno).
    Miłego wypoczynku życzę.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam :) Co prawda jest to Państwo, które dopiero się rozwija, miasta powoli zaczynają rozumieć co to znaczy turystyka :)

      Usuń
  2. Piękne widoki. Przedostatnie zdjęcie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, widoków nikt im nie odbierze :)

      Usuń
  3. Całkiem eleganckie widoki, nie spodziewałam się takich po Albanii, no proszę...

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skupiałam się na tym co piękne :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Palmy i bananowce można spotkać na każdym kroku.

      Usuń
  5. Albania zaczyna odżywać. Turyści , to tak potrzebne każdemu państwu, pieniądze. Pierwszy raz oglądam zdjęcia z Albanii. Coś takiego!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bylam eszcze w Grecji, ale to jak KAraiby, pewnie bym sie zakochala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda do Grecji nie jest daleko, ale Albania to odmienny świat :)

      Usuń
  7. No cudnie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękny region :) No i ten brak tłumów brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak masy turystów to dla mnie wielka ulga :)

      Usuń
  9. Powiem Ci, że kusi mnie ta Albania już od kilku lat. I jestem coraz bliżej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miał jakieś pytania to pisz na mojego maila :) Odpowiem w miarę mojej wiedzy :)

      Usuń
  10. Czasem spontaniczne decyzje są lepsze od każdej innej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, tutaj to się potwierdziło :)

      Usuń