poniedziałek, 31 marca 2014

Pobudka

Uwielbiam ten czas, gdy wszystko budzi się do życia.








24 komentarze:

  1. Ależ wiosennie się zrobiło...Trzmiel piękny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna seria :) Też zawsze z utęsknieniem wyczekuje pobudki w świecie przyrody ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię ten okres :) Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam ten czas, zadna pora roku nie wygrywa z wiosną :) Szaleję na punkcie tych drzew obsypanych bielą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna wiosna! Niebieskie kwiatki i trzmiel najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie taka wiosna? :) u mnie chyba jeszcze nie ma

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz wiare, ze dzis sypie sniegiem w NYC, a jade tam za 2 tyg na swieta. No koszmar jakis, musze slonca zapakowac wiecej.
    Piekne zdjecia, a nie masz czasu dla zafotografowanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co?! Śnieg? Współczuję Ci. Oby szybko stopniał :) co do zabawy to czasu mi ostatnio brak na wszystko. Mam nadzieję, że z przyjściem nowego miesiąca to się zmieni :)

      Usuń
  8. Ja właśnie zachwycam się każdym kwiatkiem na drzewie czy krzewie. Aż chce się żyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza ta wiosna. chyba czas na spacer za miastem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem pod urokiem, szkoda tylko, że moje płuca się buntują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie kadry lubię, prawdziwie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona. U Ciebie już kwitną drzewa?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna pobudka, wiosna jest cudowna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam, ja też! I też się budzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wreszcie nadeszła wiosna, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie wiosenne zdjęcia. Szkoda, że nie ma u mnie tego wszystkiego. Dobrze chociaż, że trawa jest.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

  17. Uwielbiam ten czas kiedy wszystko rozkwita :) Przyjemne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń