czwartek, 23 stycznia 2014

Zapora na Łomnicy i jej okolice

Lubię odwiedzać to miejsce. 




12 komentarzy:

  1. Lubię też spacerować po zaporach, widać siłę wody. Świetnie ułożone skały na ostatnim zdjęciu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapora szumi a las cudowny z takimi niesamowitymi skałami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jeszcze nie dotarłem, a widzę, że przepięknie. Może w tym roku, bo założyłem sobie kolejną penetrację Dolnego Śląska. Marzy mi się zamek Czocha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, takie zielone te chojenki, ze o lecie pomyslalam. Chlip, chlip

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, oddają klimat Karkonoszy.
    Kurzę tak byłam zainteresowana Plichowicami (bo zawsze je omijałam), że zapomniałam o tym co miałam dosłownie pod nosem.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie na tej Łomnicy, żeby jeszcze był czas zwiedzać te wszystkie miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne tereny :) Nie dziwie się, że lubisz je odwiedzać :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie. Muszę odwiedzić te tereny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo malownicze tereny.
    Zdjęcia, o które pytałaś robiłam aparatem Canon SX20IS, ale spadł i rozbiłam klapkę gdzie wkłada się baterie, nie opłacało się naprawiać. Kupiłam nowy i teraz mam Canon SX50HS z jeszcze lepszym zoomem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń