wtorek, 17 grudnia 2013

Zachód słońca

Dla takich chwil warto wyjść z domu :) 


13 komentarzy:

  1. Pięknie Ci ten malarz namalował obraz. :)
    Pozdrawiam i życzę kolorowych snów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zachód słońca.
    Podoba mi się Twoje zdjęcie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. E... ktoś porysował niebo kredką :) Bardzo pięknie zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Ja takie spektakle widzę z kuchennego okna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie ... Znaczy mróz będzie ;). Pozdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite to niebo, wczoraj takie było i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne niebo, u mnie dzisiaj tak wyglądał wschód słońca, potem pojawiają się chmury i słońca nie widać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny widok!
    Życzę równie pięknych Świąt!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglada te niebo dobrze uchwycone szczegoly co dodaje fantazyjnego uroku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, dla takich zdjęć zawsze warto wyjść z domu. Wczoraj wieczorem też było takie niebo u nas.
    Zdrowych i Wesołych Świąt spędzonych w gronie najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pewnością dla takiego nieba warto było wyjść z domu. *** Wesołych Świąt ***

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ujęcie, te kolorki nieba. Bardzo podoba mi się to zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń