niedziela, 1 grudnia 2013

Jarmark Bożonarodzeniowy - Wrocław

Dziś kilka zdjęć z Jarmarku Bożonarodzeniowego we Wrocławiu. Wrocławski rynek w ten czas zamienia się w bajkową krainę.  





Poniżej jeden z krasnali latarników, który strzeże świątecznej atmosfery.


Można wsiąść do mikołajowych sań.


 Oraz zjeść coś słodkiego.




Można spotkać tutaj krasnala Prezentusia - pojawia się on tutaj raz w roku, podczas Jarmarku Bożonarodzeniowego. Trzykrotne dotknięcie jego czapeczki sprawia, że wszystkie marzenia się spełnią...





22 komentarze:

  1. Piękny i kolorowy był Rynek. Widać, że czapeczka krasnala jest głaskana :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie! I mnosto swiatelöek, tak jak lubie ;)
    Ja jutro wybieram sie po raz pierwszy na nasz (zaczal sie w czwartek) i mam nadzieje odwiedzic w tym roku jeszcze kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę czekać na Twoją relację ;)

      Usuń
  3. Pięknie! Ja się wybieram na podobny jarmark do Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wrzucisz zdjęcia :)

      Usuń
  4. Faktycznie. Bajkowa kraina. Jestem zachwycona Twoimi zdjęciami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne zdjęcia zrobiłaś, ślicznie jest tam nocą. Dotykałaś czapeczki?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku chyba zmienili choinkę, bo zawsze była taka jakby opleciona łańcuchem, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy robiłam zdjęcia to obok choinki kręciła się jeszcze ekipa montująca światełka. Nie jest to ostateczny jej wygląd :)

      Usuń
    2. Choinka wrocławska zawsze ma podobne "ubranko" - wielkie kule, nie łańcuch :-)

      Usuń
  7. Proszę pogłaszcz Prezentusia w moim imieniu, bo ja mój ukochany Wrocław odwiedzam tylko w ciepłych porach roku. Ostatnio byłam w największe upały tego roczne. Wspaniałego prezentowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że tak fajny jarmark odbywa się we Wrocławiu. W tym roku wybieram się do Krakowa za dwa tygodnie. W przyszłym roku będzie trzeba pomyśleć o Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie byłam na krakowskim jarmarku, chętnie zobaczę Twoje zdjęcia z tego miejsca :)

      Usuń
  9. Magiczny Wrocław! Oglądając takie zdjęcia chciałabym żeby Święta trwały cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Magicznie, kolorowo... Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ladne zdjecia miasto zmienilo sie w swiateczna kraine.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To już teraz się dzieje? Pięknie wygląda rynek, rozświetlony magicznie lampkami. Może trochę zbyt wcześnie, ale co tam, pięknie jest:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie świątecznie, aż czuć zapach pierników:)

    OdpowiedzUsuń