wtorek, 27 sierpnia 2013

Trzmiel

Pani Trzmiel i jej sposób na zbieranie pyłku :)



13 komentarzy:

  1. Jak odróżnia się Panią Trzmiel od Pana Trzmiela? :) Bardzo ładne ujęcia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samice trzmieli zbierają pył do tzw. koszyczka, który znajduje się na trzeciej parze nóg. Pyłek się tam zbiera i powstaje grudka, której kolor zależy od gatunku odwiedzanych właśnie roślin :)

      Usuń
    2. Też byłem ciekaw. Dzięki za wyjaśnienie :)

      Usuń
  2. świetny moment ;) Osobiście bałabym się podejść tak blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Zdjęcie z poprzedniego posta niebywałe. Gdzie Ty się wdrapałaś , żeby je zrobić?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółki mieszkają u mnie w rogu okna :) mam na nie widok 24 godz. na dobę :)

      Usuń
  4. Zdjęcia świetne!!!
    czy to są już jesienne astry marcinki?
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia. Była ciekawa po czym poznać panią trzmiel, ale już zdążyłam przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie miodzik.:-))) Pięknie uchwyciłaś ten moment.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle zapyla ta Pani Trzmielowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, u mnie na tych astrach też pełno rozmaitych zbieraczy pyłku :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia pani trzmiel z zapasami pyłków na nogach. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  10. Pan Trzmiel znowu w domu leni się z pilotem przed TV ;) Świetne foto :)

    OdpowiedzUsuń