poniedziałek, 26 sierpnia 2013

jaskółki

Jeszcze nie odleciały :)


15 komentarzy:

  1. Jaskółki mają niesamowite gniazda, ale niech się spieszą z nich wyfrunąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy zobaczyłam tą fotografię, nie miałam pojęcia co to jest. Tak myślę i myślę, kręcę głową i nagle dostrzegam tytuł posta! Fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam stare czasy, kiedy dziadkowie mieli krowę, a w szopie w rogu jaskółki swoje gniazdo... :)) Bardzo lubię te ptaki, w dodatku są takie ładne :) Pozdrawiam serdecznie - zdjęcie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaskółcze gniazda są niezwykłe...
    Gdzie Ty wypatrzyłaś takie gniazdo?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gniazdo jest u mnie w rogu okna :) mam na nie wgląd 24 godz na dobę hehe pozwoliłam na budowę gniazda i teraz mam na co patrzeć :) w rogu widać kawałek ramy mojego okna.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. hmm... u mnie nie jest zielone. No może jak się przyjrzę to widzę lekko gliniasty kolor - gdy robiłam zdjęcie świeciło mocno słońce więc może stąd taki odcień.

      Usuń
  6. Zielone mają gniazdo? takiego jeszcze nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pisałam Krisowi, że nie wiem, dlaczego taki kolor wyszedł :)

      Usuń
  7. Świetnie podpatrzone - nieważne czy zielone, czy czerwone - czasem balans bieli po prostu zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń