piątek, 28 czerwca 2013

Obrazy

Mam słabość do obrazów. Uwielbiam je!






12 komentarzy:

  1. ...pierwszy w moim guście:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... i po części je tworzysz chociaż nie pędzlem :) Na tym pierwszym strasznie dużo karteczek z dopiskami ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam słabość do obrazów...
    Fotografuję je podczas wyjazdów...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię takie uliczne obrazy, przywiozłam cztery z Paryża i teraz wiszą na ścianie w pokoju.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też natomiast, nigdy nie wiem czy można robić zdjęcia, choć robię, choćby ukradkiem, najwyżej ktoś zwróci uwagę. Magiczna Wenecja ...

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest piekna acz kosztowna slabosc. Ja tez mam taka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość z nich widziałabym u siebie w domu :D
    Piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obrazy , wspomnienie lata :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię też podziwiać obrazy, ale tylko podziwiam :( i nie mam takich w domu, a szkoda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od lat utarlo sie w mojej rodzinie, ze przywozimy obrazki jako pamiatki z podrozy, mamy wygospodarowane miejsce w domu na ten cel, a przy okazji dajemy wsparcie lokalnej tworczosci;)
    Piekna ta Wenecja...

    OdpowiedzUsuń