czwartek, 4 kwietnia 2013

zakaz

Wszędzie te zakazy i zakazy :)


16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie miałam okularów na nosie oglądając Twoje zdjęcie i pisząc usunięty komentarz :(((.
      Kąpać w ubraniu się nie będę i do tego znak mi nie jest potrzebny. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Zakaz wchodzenia do basenu w butach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakaz wchodzenia do basenu nie tylko w butach, w ubraniu też.
    Powinni dopisać jeszcze: ZAKAZ PRANIA ~~
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo jak nie zakażą to inteligentny nie zrozumie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego zakazują, a co jak mi przyjdzie ochota wykąpać się w ubraniu :D Na mojej pływalni nie ma taki znaków, to wszyscy się kąpią tylko w stroju, jakoś nikomu nie przyszło do głowy, żeby kąpać się w ubraniu. Głupoty tyko wymyślają i śmieszne znaki wieszają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż nie pomyślałam, że można "TO" dopasować do basenu...
    A może tak zakaz pływania z parasolem :) ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze powinien być zakaz połowu karpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie zakaz wstępu dla zimy? No gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakaz jazdy na łyżwach! Zakaz myślenia już wcześniej musiał tam być i się dostosowali.
    Podrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A dziś zamieściłem fotke, gdzie na kartce na płocie też pisze zakaz..

    OdpowiedzUsuń