środa, 10 kwietnia 2013

buty i wyróżnienia

Moje oczy bolą gdy widzą tak poprzewracane buty. U mnie każda para ma własne miejsce i jest dokładnie opisana. A jak jest z Waszymi butami?




Dostałam również dwa wyróżnienia. Pierwsze od Jasnej8 z www.klubkotajasna8.blogspot.com - Dziękuję bardzo!



Pytania, na które trzeba odpowiedzieć:


1. Pies czy kot?                                         PIES
2. Kawa czy herbata?                               HERBATA
3. Film czy książka?                                  KSIĄŻKA  
4. Miasto czy wieś?                                   WIEŚ  
5. Morze czy góry?                                   MORZE  
6. Wiosna czy jesień?                                WIOSNA
7. Rośliny doniczkowe czy ogrodowe?       OGRODOWE
8. Muzyka czy śpiew ptaków?                   ŚPIEW PTAKÓW            
9. Podróż statkiem czy samolotem?            STATKIEM
10. Rower czy spacer?                               SPACER                      
11. Horror czy komedia?                           HORROR


Moja nominację Liebster Award otrzymują blogi:

www.moja-ameryka.blogspot.com
www.thedarkwhatever.blogspot.com
www.avelinatravel.blogspot.com


Oraz drugie od Łucji z www.czarownyswiat.blogspot.com - również Dziękuję za wyróżnienie. 




Odbierając wyróżnienie należy napisać o sobie w trzech słowach: 
Więc jestem:

1. Pogodna.
2. Uparta.
3. Punktualna.

Wyróżnione przeze mnie blogi to:

www.lavieestbelleijatez.blogspot.com
www.kolory-moich-pasji.blogspot.com
www.ozonewa.blogspot.com

Wszystkie blogi, które odwiedzam uwielbiam :) Oczywiście przy takich zabawach, uczestnictwo nie jest obowiązkowe :)

17 komentarzy:

  1. Witaj Oskko!
    Już wiesz o wyróżnieniu. Cieszę się, że go przyjęłaś.
    Nie zdążyłam Cię rano poinformować. Przepraszam.
    Gratuluję kolejnego wyróżnienia od Krysi!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje buty są w pudełkach, ale nie opisanych :). Gratuluję wyróżnień i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień.
    Butki u mnie stoją parami i ładnie.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje za wyróżnienie :-)
    U mnie buty stoją w szafie do tego przeznaczonej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. DZieki za wyroznienie, jak milo, pewnie, ze sie bawie:)
    Buty...
    Uwielbiam, mam moze nie tysiace par, ale cos kolo tego:) Sa dobrej jakosci, czasem kosztuja:) Kazda para stoi w pudelku, wypieszczona.
    Mam swoj butkowy styl i to na "g" (tak rodzinnie nazywamy gust, kiedys o tym opowiem na blogu:)). Kupuje czasem siostrze i corce - zawsze trafione!
    No i oczywiscie nogi wypieszczone do butow:)Idealny pedicure!
    Dzieki raz jeszcze za wyroznienie, ale mi zrobilas frajde i niespodzianke:)
    Miluchno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje buty noszę na nogach :D
    Dziękuję za wyróżnienie, na wszystkie pytania odpowiadam: sex :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam slabosc do butow....
    Dziekuje za wyroznienie!
    Serdecznosci
    Judith





















    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnień:)
    A co do butów - zawsze stoją prawie na baczność. To pozostałość z dzieciństwa. Ojczym "tresował" mnie i mojego brata. Buty musiały być zawsze wypastowane i stać na baczność w przedpokoju:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci wyróżnień i bardzo dziękuję :)
    Ja mam mało butów, nie znoszę ich kupować więc zawsze stoją na swoim miejscu. I lubię buty pastować :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty czyli moje małe uzależnienie! A tu takie zaniedbane leżą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się mieć buty uporządkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, trochę zaniedbane te butki ze zdjęcia, wszystkie leżą jak chcą :D
    Moje albo stoją sobie w rządku, albo siedzą w specjalnej do tego celu przeznaczonej komodzie :) Względny porządek musi być! :D
    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ważne jak się leży, ważnym jest aby być w parze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klik dobry:)
    Z moimi butami, jak? Ja butów nie opisuję nawet niedokładnie :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja???????? Niesamowite! Musiałam w ostatnim roku sprawić się dobrze, że na takie wyróżnienie zasłużyłam!
    Bardzo pięknie, z ukłonem z czasów Ludwikowskich Tobie dziękuję. Niesamowite:)
    Jeszcze raz pięknie dziękuję! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnień i bardzo dziękuję.
    Butów kupuję stanowczo za dużo i czasem nie mam ich gdzie trzymać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W dużych sklepach tak zazwyczaj buty wyglądają.

    OdpowiedzUsuń