czwartek, 18 kwietnia 2013

Bazie

Kolejna porcja wiosennych zdjęć :)




19 komentarzy:

  1. Czyli wiosna na całego. Piękne "kotki"
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci te bazie wyszły! Muszę sobie kupić nowy aparat, bo obecny już się chyba "wyeksploatował' i nie bez mojej winy, niestety;) Szukałam Cibie wczoraj, ale coś mi się chyba nie udało. Teraz już znam drogę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też by mi się nowy aparat przydał :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcie, wiosenne klimaty są wspaniałe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotki,bazie-pierwsza oznaka wiosny:)))Piękne!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. I popatrz wiosna przyszla...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kotki. Lubię takie zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bazie to prawdziwa oznaka wiosny, lubię je w wiosennych bukietach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna wiosna do Ciebie zawitała!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam ,że bazie istnieją :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosny nigdy za wiele, więc kontynuuj proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna to piękna pora roku można oglądać jak budzi się natura po zimie.Tak jak na twoich zdjęciach.Super uchwycona wiosna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie te Twoje bazie wyszły. U mnie dzisiaj leje...:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie bazie zobaczyć, wstyd się przyznać, ale ja jeszcze do nich w tym roku nie dotarłem.

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę,że wiosenne zdjęcia u Ciebie Królują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne:) Bazie zawsze kojarzą mi się z dzieciństwem:)

    OdpowiedzUsuń