czwartek, 14 marca 2013

Miły post

Dziś dostałam piękne wyróżnienie od Łucji - Marii z blogu www.czarownyswiat.blogspot.com. Dziękuję! Dziś wyszło u mnie pierwszy raz od tygodnia słońce, więc mam dwa powody do zadowolenia :)










Łucjo dla Ciebie róża:




Zabawa polega na tym, że osoba wyróżniona ma za zadanie podać imię osoby od której otrzymała wyróżnienie i nazwę bloga (aktywny link). W poście należy umieścić logo wyróżnienia. Można wyróżnić 5, 10, 15 swoich ulubionych blogów. Nagrodzone osoby należy powiadomić o otrzymaniu wyróżnienia.

Wszystkie blogi, które odwiedzam są warte wyróżnienia, ale ja przy takich zabawach wyróżniam tylko 5.


Oczywiście, kto nie chce, nie musi brać udziału w zabawie, chciałam tylko abyście poczuli się wyróżnieni :)

Dla wszystkich odwiedzających kilka słodkości:



Oraz filiżanka cappuccino:




11 komentarzy:

  1. Wow!
    Takim słodkościom nigdy nie odmawiam.
    Przy takim święcie, nie liczę kalorii.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie było, święto dzięki Tobie :)

      Usuń
  2. Gratuluję Tobie nagrody i dziękuję za nominowanie mojego mojego bloga. Cieszę się, że Ci się podoba i CZUJĘ SIĘ WYRÓŻNIONA. Przykro mi, ale dalej zabawy nie pociągnę, bo nie biorę udziału w takich zabawach. Mam u siebie, pod moją ikonką, zdjęcie z napisem, że nagrodami są dla mnie komentarze i za inne dziekuję. Przepraszam i mam nadzieję, że dalej będzie między nami ok. Chętnie poczęstuje się słodyczmi i kawką :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo, oczywiście, że rozumiem. Chciałam Ci przekazać to wyróżnienie a co Ty z nim zrobisz to nie ma znaczenia :) ważne, że wiesz, że lubię Cię odwiedzać :)

      Usuń
  3. Gratuluje wyróżnionym!
    Ale pyszności...
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem mile zaskoczona wyróżnieniem:) Bardzo, bardzo dziękuję. Świadomość, że Ktoś lubi do mnie wpadać, to naprawdę wielkie wyróżnienie:) Zabieram swoją nagrodę, ale przedtem nawcinam się słodyczy:)
    Dziękuję pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia!
    Dziękuję bardzo za wyróżnienie :-)
    Słodycze przepiękne i pewnie smaczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję bardzo za wyróżnienie. Ale nam zaserwowałaś słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i mam nadzieję, ze uda mi się wkleić wyróżnienie. Ale pychotki!

    OdpowiedzUsuń