niedziela, 3 lutego 2013

tosty

 Śniadanie idealne :)


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam tosty z masełkiem czosnkowym. Bardzo apetyczne zdjęcie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam tosty, może aż nad to...Dlatego rzadko je robię.
    Tak bardzo mi smakują, że zjadłabym ich cały "wagon".
    I tak jak pisze Giga, robię je z masłem czosnkowym.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepysznie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie wyglądają:) Dobry kadr, ciekawa kompozycja:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne śniadanie również mojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetycznie wyglądają, to dobry pomysł na śniadanko:))
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie smaczne, tylko ja nie wiem czy bym taką ilością najadł się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniammmm...apetyt mi wzrósł przy tym zdjęciu:)
    A co do tłumów to masz rację, aczkolwiek chyba dużo zależy od ogólnej atmosfery, bo ja nigdzie wcześniej nie czułam zagrożenia,a jednak Kijów, Sarajewo czy Ateny to nie mniej tłumne aglomeracje.Po prostu tak bywa i już. Jedni czują się dobrze w Wietnamie, a inni w Paryżu i tylko od człowieka zależy, co mu w duszy gra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń