wtorek, 12 lutego 2013

Ateny - Grecja

Nieco inne zdjęcie budynku Parlamentu.


13 komentarzy:

  1. A ta psina to, bezdomny?
    Smutne zdjęcie...
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, pełno tam bezdomnych psów.

      Usuń
  2. Zdjęcie mi się podoba, ale pieska żal, bo chyba nie ma domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi się patrzy na bezdomne zwierzęta... wszystkie bym do domu zabrała.

      Usuń
  3. Wygląda jak zmęczony strażnik. Żal, że przed parlamentem, a nikt nie zwrócił nawet uwagi ... Twój blog dodany do agregatora. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy smutny piesek, świetne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pilnuje schodów do parlamentu.
    Ładnie to skadrowałaś.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie fantastyczne, kompozycja się udała, pomimo, że ma smutnawy wydźwięk ;] Psina piękna, szkoda, jeśli bezdomna :( Mam chyba ten syndrom, zabrałabym do siebie wszystkie psy i koty, aż moje domostwo przypominałoby to pani Villas. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne zdjęcie oddające klimat Grecji z tym smutnym psiakiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, ten psiak na zdjęciu to strzał w 10-tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I smutny piesek pod budynkiem parlamentu..

    U mnie na zdjęciu , to postać na cokole to trzyma karabin, to jest pomnik marynarza

    OdpowiedzUsuń
  10. Psina uosabia stan gospodarki, coś w tym jest, jak dobrobyt to i zwierzęta zadbane...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalnie uchwycone:)

    OdpowiedzUsuń