poniedziałek, 10 grudnia 2012

zawsze Coca-Cola

Gdy w telewizji pojawiają się reklamy Coca-Coli wiadomo już, że niedługo będą święta. Najlepsza reklama tej marki to ta, gdzie pojawiają się jadące ciężarówki. Ja miałam okazję widzieć taką ciężarówkę na żywo :)
Zdjęcie słabej jakości, bo robiłam je telefonem, ale mimo to uznałam, że powinno ono się pojawić na blogu.



Dodam, że zdjęcie zostało zrobione 2 lata temu i żałuję, że nie jest ono z tego roku. Z tego co pamiętam wtedy po Polsce był rajd Coca-Coli i ciężarówka odwiedziła moje miasto. 

12 komentarzy:

  1. Coca-cola świąteczna już jedzie....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sadziłem,że takie cieżarówki to tylko w reklamie są.
    Dziś tez zamiesciłem zimowe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaa uwielbiam je:) Genialne:) Gdzie to było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie było zrobione 2 lata temu, dopiero dziś je odkopałam, przeglądając stare zdjęcia z cd :) Wtedy był z tego co pamiętam jakiś rajd po Polsce tych ciężarówek. Aż miło było zobaczyć to cudo na żywo.

      Usuń
    2. Magiczne są:) Trudno, musi mi wystarczyć reklama.

      Usuń
  4. Ja jeszcze takiej nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ...ha, też ją widziałam, kilka lat temu, w moim mieście, nawet mam gdzieś fotki :)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to przylgnęło do świąt. Nie jest to mój ulubiony napój, ale reklamę lubię. Widziałam taką ciężarówkę w ubiegłym roku ale było widno, stała pod marketem.
    Idą Święta, swoją drogą jak mogą iść?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jeszcze takiej ciężarówki nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak. Coca Cola to jest to!
    My taką ciężarówe to tylko w TV widzieliśmy.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta reklama jest wyjątkowo świąteczna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń