niedziela, 2 grudnia 2012

Wyróżnienie

Spotkała mnie kolejna niespodzianka od Łucji - Marii z www.czarownyswiat.blogspot.com. Otrzymałam od niej w środę wyróżnienie:


Dzień później wyróżniła mnie Jolanta z www.jolanda123.blogspot.com.
Dziękuję Wam serdecznie za wyróżnienie :) jest mi bardzo miło przyjąć nagrodę.

Każdy z wyróżnionych powinien odpowiedzieć na zadane pytania:
1. Picasso czy Monet? - Monet
2. Czapka czy bez? - Czapka
3. Woda czy wino? - Woda
4. Manicure czy bez? - Manicure
5. Kino czy opera? - Kino
6. Okulary czy soczewki? - Noszę i to i to, zamiennie :) 
7. Listy czy e-mail? - Listy
8. Złoto czy srebro? - Srebro
9. Ceramiczny kubek czy porcelanowa filiżanka? - Ceramiczny kubek
10. Łagodna czy pikantna? - Łagodna

Zgodnie z tradycją wyróżniam blogi:

www.kargulotko.bloog.pl
www.mojepstrykanie.blogspot.com
www.rodorek.bloog.pl
www.mojemaloprofesjonalnezdjeciamacia.blogspot.com

Oczywiście będzie ciacho:


oraz alkohol, którego zabrakło przy poprzednim wyróżnieniu :)


dziękuję raz jeszcze i proszę się częstować! :)

10 komentarzy:

  1. Ojejku, ale zapełniony przednimi trunkami barek!
    Twoje ciasta zawsze są takie pyszne, że od razu się częstuję...zastanawiam się jaki wybrać trunek? Oczywiście, że wino. przypuszczam, że to ubrane w woreczek będzie czerwone i wytrawne...
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, warto było nagradzać!
    To ja się częstuję: ciacho, mniamuśne!
    I jeszcze wybieram mały koniaczek.
    A co?
    Taki poczęstunek, grzech nie skorzystać, ha,ha,ha...
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyróznienie :)
    A barek taki yapenionz, jest w cyzm wzbiera Ł=

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci wyróżnienia . Ja poproszę koniaczek, na dobre krążenie się przyda :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam twoje zapytanie do Joli odnośnie wolnej przestrzeni.
    Czy już wiesz jaką masz wykorzystaną pojemność?
    Ja sprawdzam w ten sposób:
    Wchodzę w pisanie posta, potem wstaw obraz. Z tego bloga. Z prawej strony u góry Picassa Web Albums. Potem moje albumy i zdjęcie. U góry jest :Prześlij.
    Po prawej stronie jest 1024 wolnej przestrzeni, z tego wykorzystano:
    tak to wygląda. Ja eksportuję zdjęcia Picasa3 do bloga 600x460 i wcale mi nic nie ubywa...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie:) W tygodniu postaram się odpowiedzieć na pytania. Troszkę niezdrowo na noc ciacho i procenty, a niech tam - raz nie zawsze:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę jaka biesiada a tu adwent. Popatrzymy tylko.
    Gratulacje za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. kieliszek koniaku poproszę:))

    OdpowiedzUsuń