poniedziałek, 12 listopada 2012

Wrocław

Dziś Wrocław moim okiem. W ostatnim czasie Wrocław był najcieplejszym miastem w Polsce, więc musiałam skorzystać z tej okazji i udać się na wycieczkę :) Moim celem był ogród japoński, ale po drodze zatrzymałam się przy pięknej fontannie, która znajduje się obok Hali Stulecia. O każdej pełnej godzinie zaczyna się przepiękny pokaz artystyczny. Jest to połączenie dźwięku i obrazu. Ja trafiłam na pokaz z muzyką klasyczną i byłam oczarowana.






Obok znajduje się pergola. Ma ona kształt połowy elipsy. O każdej porze roku jest warta odwiedzenia.






Koniec części pierwszej :)

8 komentarzy:

  1. Ta fontanna wrocławska jest naprawdę przepiękna!
    No i ta pergola w jesiennej porze pyszni się kolorami. Czekam na więcej....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pokazałaś pergole. Fontanna przepiękna. Czekamy na następne części.
    Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ...oj, chciałabym zobaczyć ten spektakl, kiedy fontanna wyrzuca z siebie wodę w rytm muzyki...
    Kreślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!
    Ale cudne zdjęcia. Cudowne fontanny i pergole.
    Wszystko takie piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fontanna imponująca jest, gdy kiedyś bywałam we Wrocławiu to pewnie jej jeszcze nie było. W Ogrodzie Japońskim byłam też dość dawno, ciekawa jestem Twojej relacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bym była oczarowana pokazem fontann, bo je uwielbiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze że ostatnio tymi samymi ściiezkami chadzami ;)
    Te Fontanny grające robia wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocław :) miejsce klimatyczne, uwielabiam tam bywać z aparatem

    OdpowiedzUsuń