środa, 28 listopada 2012

ciacha

Piękne ciasteczka! Cieszą oko! 


12 komentarzy:

  1. Oj będzie jubel. Ciasteczka przepyszne już są.
    Moja Droga Oskko, zapraszam bardzo serdecznie po odbiór wyróżnienia.
    Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjojojoijoij ale pychotki. Skończyłam dziś III część "Cukierni pod Amorem" i Twoje zdjęcie na zakończenie to coś fantastycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...kusisz mnie, oj kusisz :)
    Serdeczności:)
    Ps...zapraszam na drugi, o innej tematyce blog. Link w profilu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię serdecznie:))) Dawno nie byłam na Twoim blogu, dzisiaj wreszcie na spokojnie poogladałam i poczytałam. Przepiękne zdjęcia, wspaniałe te z Wrocławia. Kiedyś bardzo często spacerowałam po Parku Szczytnickim. Ogród Japoński wspaniały. Znalazłam też wpis, w którym nominowałaś mój blog do wyróżnienia. Ja nie wiedziałam o tym - sorki.
    U mnie pojawił się problem, skończyło mi się miejsce na zdjęcia. Na blogspocie byłam od maja 2011 i teraz nie mogę zamieszczać zdjęć. Musiałam zmienić bloga, zajrzyj do mnie, jest tam nowy link.
    Gorąco pozdrawiam i czekam na Ciebie na nowym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojoj jakie piękne pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko cieszę oczy, ale ma się ochotę je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kuszące. Pyszności, którym trudno się oprzeć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nieeeee. Ale smakowitości i jakie kształty. Oj zapachniało świętami.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra!!!
    Wszystkie mi się podobają.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie zapraszam po odbiór wyróżnienia na blog:
    FotoExpress!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, że cieszą oko, ale jakby brzuszek się cieszył:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń