poniedziałek, 5 listopada 2012

Beautiful Blogger Award

Dziś spotkała mnie bardzo miła niespodzianka! Otrzymałam nagrodę Beautiful Blogger Award od Łucji-Marii z bloga www.czarownyswiat.blogspot.com 


Dziękuję Ci moja droga, za tak piękne wyróżnienie! 

Teraz trochę zasad:
Nagroda jest formą uznania danego bloga oraz miłym gestem w stronę obdarowanego. Osoba wyróżniona ma za zadanie wymienić imię osoby od której otrzymała wyróżnienie oraz link do jej bloga. Następnie może wybrać 5, 10 lub 15 blogów, które zasługują na to wyróżnienie oraz odpowiedzieć na 7 pytań. 

No to zaczynamy:

1. Co lubisz robić?  - Czytać książki
2. Ulubione święto? - Boże Narodzenie
3. Ulubiona pora roku? - Wiosna i jesień
4. Jaki uprawiasz sport? - Czasem się poruszam i pojeżdżę na rowerze :)
5. Jakie masz lub lubisz zwierzęta? - Mam psa, bojownika i krewetki, ale uwielbiam wszystkie zwierzaki 
6. Jaka jest Twoja rozrywka? - Kino
7. Twoje marzenie? - Zachowam je dla siebie :)


Teraz przyszła pora na wytypowanie blogów, które wg mnie zasługują na wyróżnienie (nie liczę Łucji-Marii, którą uwielbiam):

Jola                                         www.blogjoli1.bloog.pl
Giga                                        www.giga-wszystkooogrodnictwie.blogspot.com
Krychna                                 www.krychna.bloog.pl
Mażena                                 www.mojemaloprofesjonalnezdjeciamacia.blogspot.com
AlElla                                    www.grycela.blogspot.com
Szary Burek                          www.szaryburek.blox.pl
Ithija                                     www.ithija-wmoimobiektywie.blogspot.com
Nagietek                               www.mojesciezki-marigold.blogspot.com
Yukka                                   www.yukka.bloog.pl
Bonita                                   www.villabonitablog.blogspot.com

Oczywiście wszystkie blogi, które odwiedzam są świetne! Ale zabawa to zabawa, nie mogłam wszystkich wymienić :)
Oczywiście, kto nie chce brać udziału w zabawie - zrozumiem to :) ale chciałam Wam pokazać, że uwielbiam Was odwiedzać! 


Dla Wszystkich wytypowanych ode mnie bukiet:



A ja już zaczęłam świętować nominację :)






15 komentarzy:

  1. Oskka!
    Gratuluję nagrodzonym!
    Tak się cieszę, że załapałam się na przepyszny kawałek tortu.
    Ależ pychotka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Też się jeszcze załapałam na to coś z malinami :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za miłe wyróżnienie!
    Dopiero co zrobiłam nowy wpis, ja to mam wyczucie chwili - haha....
    Jak zabawa to zabawa!
    Jutro na pewno dopełnię wszystkich zasad zabawy!
    Póki co częstuję się Twoim tortem: a co mi tam kilogramy!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie dziękuję. Czy mogę się poczęstować malinką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu tylko malinką? Krój kawał ciacha dla siebie :)

      Usuń
  5. Gratuluje! I też się poczęstuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Gratuluje Wyróżnienia.
    Bardzo ciekawe pierwsze zdjęcie a drugie smaczne.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiet zostawimy wyróżnionym, a my dosiadamy się do Ciebie bo ciacho apetycznie wygląda. Mmniam.
    Gratulujemy wyróżnienia.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za wyróżnienie, ale świętowanie bez alkoholu to nie świętowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja oczywiście jak zawsze spóźniona... nadrabiam zaległości i zonk! Krychna pisze jak byk:) Dziękuję pięknie za wyróżnienie:) Połączenie ciasta i bukietu kwiatów nieodmiennie kojarzy się ze świętowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia i przepraszam, że jestem taka spóźniona. Wszystko przez ten wyjazd w Tatry. Dziękuję jednocześnie za nominowanie mojego bloga do wyróżnienia. Jest mi bardzo, bardzo miło, ale i trochę przykro, bo nie "pociągnę" zabawy dalej. Ja sobie przyjęłam zasadę, że komentarze są dla mnie najwspanialszymi nagrodami. Piszę zresztą o tym na zdjęciu pod moją ikonką po lewej stronie bloga. Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo! Chciałam dam Ci to wyróżnienie, abyś wiedziała! To czy dalej będziesz się w "to" bawić to nieistotne :) szanuję Twoje zdanie :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń